czwartek, 3 lutego 2011

metamorfoza Jennifer10100

Jennifer10100 przed metamorfoza wygladala tak jak na obrazku powyzej.Na ogol lalka mi sie podoba jest taka zwykla a to u mnie duzy plus (:








Jennifer10100 po metamorfoze wygladala dokladnie tak jak na obrazku powyzej.
Makijaz: Powieki pomalowalam na jasno zielony cien. Rzezy pogrubilam i wydluzylam czarna maskara. Nastepnie pod okiemwymalowalam czarna kredko i zrobilam kredki ciemnym lajnerem. Na policzki uzylam roz. Usta wymalowalam piekna szminka koloru brudnego rozu.
Fryzura: Kolor wlosow mi sie podobal wiec nie zmienialam go. Fryzurka no tez byla okej ale moim zdaniem obecna jest lepsza poniewaz ma wiecej "wlosow".Dlugie wlosy na waskiej glowy jaka ma lalka bardzo pasuja :)KTORA WERSJA SIE WAM BARDZIEJ PODOBA ? PRZED CZY MOZE RACZEJ PO? Licze na komentarze!:)

sobota, 22 stycznia 2011

Metamorfoza MalutkaMisia

MalutkaMisia przed metamorfozą wyglądała tak jak na obrazku powyżej. Na ogół lalka jest OK. Ale nie podoba mi się jej nos, fryzurka i ozdoba na włosy.

Makijaż: Powieki na początku pomalowałam fioletowym cieniem. A potem dodałam nutki jasnego cieniu ( kolor żółty). Rzęsy pomalowałam i pogrubiłam czarną maskarą. Pod okiem pomalowałam czarną kretką a także zrobiłam mini kreski czarnym lajnerem.
Usta pomalowałam błyszczykiem LUXE.A na policzki nałożyłam różu.

Fryzurka: Zmieniłam włoski na bardzo eleganckie i kobiece. Zmieniłam kolor włosów na jasno brązowy.
Akcesoria: Na uszy założyłam lalce kolczyki HOT BUYS. Są śliczne :)
LALKA TERAZ WYGLĄDA BARDZO ELEGANCKO. :)

Jak wam się podoba? :)

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Metamorfoza kicia548

Kicia548 przed metamorfoza wygladala tak jak na obrazku powyzej.
Tylko usta i brwi moim zdaniem sa brzydkie.



Kicia548 po metamorfozie wyglada tak jak na obrazku powyzej.
MAKIJAZ;Jedna polowke powieki pomalowalam niebieska gruba kretka firmy DOT.Droga polowke wymalowalam jasno rozowa (jaskrawa) gruba kredka tej samej firmy. Nastepmnie wydluzylam i pogrubilam rzesy czarnym tuszem.Pod koniec tylko w kaciku oczu nalozylam czarny cien LUXE, by powieka slicznie sie mienila. Pod okiem uzylam czarnej kredki firmy DOT. A takze zrobilam czarne kredki lajnerem.Usta pomalowalam rozowa szminka (jaskrawa) firmy DOT. Na usta nalozylam blyszczyk firmy LUXE.
Przy "kosciach policzkowych" lalki nalozylam jasny roz. Makijaz wyglada rewelacyjnie.
WLOSY: Fryzurke zostawilam, jest ladna i pasujaca na kazda okazje. Zmienilam kolkor wlosow na taki kasztanowy. Ten kolor swietnie pasuje do makijazu.
BIZUTERIA: Sciaglam wszystkie dodatki jakie wczesniej kicia548 miala na sobie. Tylko zalozylam jej ladne klasyczne kolczyki.

MNIE OSOBISCIE BARDZIEJ PODOBA SIE WERSJA PO A WAM? :)

sobota, 20 listopada 2010

Nowa metamorfoza KORNEL

 Lalka mi sie nie bardzo podoba, ma za duzo wszystkiego xD
Makijaz; Powieki pomalowalam bialym cieniem. Nastepnie wydluzylam czarnym tuszem i nalozylam czarny lajner.
fryzura; zmienilam fryzurke na taka; ktora mi sie baardzo podoba. Kolor zmienilam na ciemny blad.
Bizuteria i znaki szczegolne; Dalam rozowy motylek i zmienilam miejsce pieprzyka.
JA WOLE WERSJE PO A WY JAK SADZICIE?

sobota, 13 listopada 2010

Metamorfoza MissGlamie1997.

 Makijaz; Nie podobal mi sie, poniewaz jest taki bardzo bardzo ciemny.
Fryzura: Fryzurka tez mi sie nie podoba,ale nie jest taka zla. Kolor moim zdaniem tez nie jest piekny...taki jasno zolty :)
Bizuteria: Kolczyki mi sie podobaja xD Ale w ogole nie pasuja do calosci.Ale to jest moja opinia.. :)

 

Makijaz: Na poczatku Powieki  pomalowalam fioletowym cieniem, a potem Niebieskim Luxe,on dodal olsniewajacego blasku.Pogrubila, i wydluzylam rzesy czarnym tuszem. Na koncu podkreslilam wszystko niebieskim lajnerem i zrobilam nim stylowe "kreski".
Fryzura: Zmienilam fryzurke,na krotka,ladnie scieta :)Kolor zmienilam na jasno brazowy,teraz wszystko sie ladnie komponuje. Fryzurka cudownie pasuje do wszystkiego.

Akcesoria: Zamiast biedronek (kolczykow) nalozylam srebrny lancuszek z kluczem, moim zdaniem lanuszek jest sliczny! <3
PRZY ROBIENIU METAMORFOZY ZMIENILAM MIEJSCE PIEPRZYKA, NO ALE SIE NIE ZAPISALO...Oh ten moj kochany internet xD :) Ale nie jest zle :)
Jaka wersje wolicie PRZED czy raczej PO? Ja osobiscie wole wersje PO :)

Mini Konkurs-> do wygrania 5 sd

Pytanie brzmi: Jakie ubrania znajduja sie u mnie w apartamencie w 4 pokoju.Podaj nazwe marki :)
Zasady wygrnej; kto pierwszy ten lepszy :)

Wygrywa... MissGlamie1997. znow ;) gratulacje !

Mini Konkurs do wygrania prezent

Pytanie brzmi: Za kogo bylam wystylizowana przez kilka dni? Podpowiedz znajdziecie w mojej prezentacji.
Wiktoria-10-

Wygrywa MissGlamie1997.