sobota, 20 listopada 2010

Nowa metamorfoza KORNEL

 Lalka mi sie nie bardzo podoba, ma za duzo wszystkiego xD
Makijaz; Powieki pomalowalam bialym cieniem. Nastepnie wydluzylam czarnym tuszem i nalozylam czarny lajner.
fryzura; zmienilam fryzurke na taka; ktora mi sie baardzo podoba. Kolor zmienilam na ciemny blad.
Bizuteria i znaki szczegolne; Dalam rozowy motylek i zmienilam miejsce pieprzyka.
JA WOLE WERSJE PO A WY JAK SADZICIE?

sobota, 13 listopada 2010

Metamorfoza MissGlamie1997.

 Makijaz; Nie podobal mi sie, poniewaz jest taki bardzo bardzo ciemny.
Fryzura: Fryzurka tez mi sie nie podoba,ale nie jest taka zla. Kolor moim zdaniem tez nie jest piekny...taki jasno zolty :)
Bizuteria: Kolczyki mi sie podobaja xD Ale w ogole nie pasuja do calosci.Ale to jest moja opinia.. :)

 

Makijaz: Na poczatku Powieki  pomalowalam fioletowym cieniem, a potem Niebieskim Luxe,on dodal olsniewajacego blasku.Pogrubila, i wydluzylam rzesy czarnym tuszem. Na koncu podkreslilam wszystko niebieskim lajnerem i zrobilam nim stylowe "kreski".
Fryzura: Zmienilam fryzurke,na krotka,ladnie scieta :)Kolor zmienilam na jasno brazowy,teraz wszystko sie ladnie komponuje. Fryzurka cudownie pasuje do wszystkiego.

Akcesoria: Zamiast biedronek (kolczykow) nalozylam srebrny lancuszek z kluczem, moim zdaniem lanuszek jest sliczny! <3
PRZY ROBIENIU METAMORFOZY ZMIENILAM MIEJSCE PIEPRZYKA, NO ALE SIE NIE ZAPISALO...Oh ten moj kochany internet xD :) Ale nie jest zle :)
Jaka wersje wolicie PRZED czy raczej PO? Ja osobiscie wole wersje PO :)

Mini Konkurs-> do wygrania 5 sd

Pytanie brzmi: Jakie ubrania znajduja sie u mnie w apartamencie w 4 pokoju.Podaj nazwe marki :)
Zasady wygrnej; kto pierwszy ten lepszy :)

Wygrywa... MissGlamie1997. znow ;) gratulacje !

Mini Konkurs do wygrania prezent

Pytanie brzmi: Za kogo bylam wystylizowana przez kilka dni? Podpowiedz znajdziecie w mojej prezentacji.
Wiktoria-10-

Wygrywa MissGlamie1997.

Mini Konkrs,wygraj 7 sd!

Pytanie brzmi: Z jakich kosmetykw skada sie moj obecny makijaz.Podaj DOKLADNA nazwe kosmetykow,ktore sa jeszcze w starplazie ;)
Kto pierwszy poda prawidlowa odpowiedz wygrywa 7 sd!

czwartek, 11 listopada 2010

Metamorfoza Kicia548

O
 Ogolnie lalka mi sie podoba :) Makijaz jest ladny,kolor szminki tez jest bardzo stylowy tylko nie podobaja mi sie az tak mocno pomalowane rozem policzki. Co o tym sadzcicie? Fryzurka tez jest OK,kolor tez moze byc :)
Makijaz: Powieki pomalowalam jasno-fioletowa kredka, a nastepnie w kacikach oczu nalozylam bialy cien do powiek. Rzesy tylko pogrubilam czarnym tuszem.A nastepnie zrobilam "kreski" czarnym lajnerem.Na policzki nalozylam jasny roz. Policzki wygladaja ladnie i stylowo :) Usta pomalowalam ta sama szminka,ktora miala stylizacja PRZED,jak juz wczesniej pisalam szminka jest bardzo ladna...Fryzura: Zmienilam fryzurke na krotsza,lalka wyglada w niej na prawde swietnie! Zmienilam kolor wlosow na jasny-braz.Akcesoria:  Na wlosy doll nalozym rozowego motylka, ktory wysmienicie komponuje sie z caloscia i nadaje temu wszystkiemu atrakcyjny wyglad.

KONIECZNIE CHCIALAM SCIAGNAC JEDEN PIEPRZYK KOLO OKA, ALE NIESTETY SIE NIE DALO, NIE WIEM DLACZEGO ;( No ale nic, nie jest tak zle...Lalka wyglada ladnie,modie,stylowo i atrakcyjnie :)
KTORA WERSJA WAM SIE BARDZIEJ PODOBA? PRZED CZY PO?

metamorfoza SuperMiss16

 Makijaż: Strasznie nie podoba mi się szminka LUXE, jest bardzo,bardzo jaskrawa.
Fryzura: Kolor jest czarny-ładny... No ale cała fryzurka już mi się nie podoba, jest taka "przereklamowana" to znaczy, że strasznie dużo osób ją ma... Lalka nie wygląda oryginalnie.
Akcesoria: Lalka ma tylko czarną kokardkę, która jest śliczna, więc nie będę się "głęboko" wypowiadać. :)

Makijaż: Powieki pomalowałam fioletowym cieniem, a w kącikach oczy nałożyłam biały cień, który rozjaśnił makijaż. Rzęsy pogrubiłam i wydłużyłam czarnym tuszem (brakowało mi do wszystkiego czarnej kredki,ale doll nie posiadała takiego wyposażenia xD ).
Fryzura: Zmieniłam fryzurkę, na bardziej elegancką i kobiecą :)
Akcesoria: Dodałam łańcuszek,który cudownie komponuje się z całośćią

Doll wygląda terab bardzo ładnie i szykownie.

piątek, 5 listopada 2010

Metamorfoza KORNEL



 Makijaz: Oczy sa okej jak na mala ilosc kosmetykow.
Fryzura:Wlosy nie sa brzydkie ale moim zdaniem strasznie duzo osbo juz je ma. Kolor wlosow jest niebieski...Troche szalony,prawda? Moim zdaniem kolor wlosow i ta pasemka nie wygladaja razem dobrze.
Akcesoria:Kokardka jest sliczna a okulary Lady Ga-Gi moim zdaniem w ogole nie pasuja do calosci.



Makijaz; Powieki pomalowalam czarnym cieniem.A nastepnie uzylam czarnego lainera.
Fryzura:
Zmienilam fryzurke na taka ktora swietnie pasuje do ksztaltu twarzy .Zmienilam kolor wlosow na jasny.
Akcesoria; Zamiast 3 pieprzykow kolo oka-dalam jeden przy innym oku i drugi kolo ust.
Nalozylam doll piekna ,niebieska opaske ,ktora dodaje wszystkiemu oryginalny styl.


KTORA WERSJA WAM SIE LEPIEJ PODOBA? PRZED CZY PO? WEDLUG MNIE O WIELE LEPSZA JEST WERSJA PO :)

Przepraszam za nie polskie litery ale jestem teraz na amerykanskim komputerze i nie ma tu takich liter ;)

Zaskoczenie :)

Wow :)  Jetsem milo zaskoczona! Ciagle liczba obserwatorow bloga rosnie!Dziekuje wam za to :)
Jesli bedzie 10 obserwatorow to zorganizuje konkurs,w ktorym nagrody to stardollary! :)
 

wtorek, 2 listopada 2010

Metamorfoza Sony10010

 Lalka ogólnie mi się podobała :) Szczególnie ładnym elementem dolki są różowe policzki.
Fryzurka jest ładna ale moim zdaniem wygląda troszkę jak fryzura małej dziewczynki. :)
Makijaż: Na samym początku powieki pomalowałam różowym cieniem  L'occitane.Potem kąciki oczu pomalowałam na kolor różowy kosmetykiem LUXE.Rzęsy wydłużyłam i pogrubiłam czarnym tuszem.Użyłam także czarnej kredki aby podkreślić oczy.Usta pomalowałam jasno różową szminką a potem nałożyłam błyszczyk LUXE,który nadaje makijażowi pięknego blasku.Policzki zostawiłam takie jak były,ponieważ -róż na policzkach  dodaje kobiecości.
Fryzurka: Włosy zmieniłam na takie w których lalka wygląda bardzo elegancko i kobieco.Zmieniłam kolor włosów na taki... ciemno-brązowy,który bardzo pięknie komponuje się z makijażem.
Biżuteria: ściągnęłam kokardkę i założyłam lalce Okulary-serduszka (Hot Buys).

Jaka wersja wam się bardziej podoba? PRZED CZY PO?